Looking For Anything Specific?

הילולת רבי שמעון בר יוחאי - / במאה העשרים, בעל הסולם הביא לגילוי הזוהר לציבור.

הילולת רבי שמעון בר יוחאי - / במאה העשרים, בעל הסולם הביא לגילוי הזוהר לציבור.. נתייחד רבי שמעון בר יוחאי, שר הזוהר, שאת יום הסתלקותו מציינים גם יהודים שאינם עומדים על סודות תורתו. ארבעה טעמים מדוע אומרים רבי שמעון בַּר יוחאי, ולא בֶּן יוחאי. דרש כל תעלומות, בעז ותעצומות, עלה מעלות רמות, אדוננו. ברוכים הבאים למרכז המורשת אור הרשבי. הם ימכרו קמיעות ויציעו ישועות מכל הסוגים ולכל הצרכים.

דרש כל תעלומות, בעז ותעצומות, עלה מעלות רמות, אדוננו. הם ימכרו קמיעות ויציעו ישועות מכל הסוגים ולכל הצרכים. לכאורה, ראוי ביותר בימים אלה להתרחק מדיבורים על נושאים המצערים שעניינם הפך אהבת ישראל, אך מצד שני, אם קרה הדבר. את שמעון, לרבות רבי עקיבא. רבי שמעון בר יוחאי, הוא בחינת גבורה.

סו×
סו×" מערת ר×'×™ שמעון ×'ר יוחאי חלק ×' לצפי×" from www.arachim.org
לכאורה, ראוי ביותר בימים אלה להתרחק מדיבורים על נושאים המצערים שעניינם הפך אהבת ישראל, אך מצד שני, אם קרה הדבר. לכבוד התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי. האם מותר להחזיק ספרי זוהר בבית ? הצדיק רבי שמעון בר יוחאי. הלכות רבות בשמו מובאות במשנה (שנערכה על ידי רבי יהודה הנשיא, מחשובי תלמידיו), שם הוא מכונה 'רבי שמעון' ללא ציון שם אביו. הספר מסביר איך להוציא מהטבע את הכוח הטוב לאיזון הרוע האנושי. רבי שמעון בר יוחאי, הוא בחינת גבורה. הוא הצליח להפוך את הקושי של ספירת ההוד, לפאר עצום.

תחנות ההורדה, האוהלים הגדולים, מטבחי הכנסות אורחים.

רבי שמעון בר יוחאי, הוא בחינת גבורה. ר' שמעון בר יוחאי היה תנא ,שלמד תורה יג שנים מפי ר' עקיבא. רבי אלעזר בן רבי שמעון בר יוחאי. וכך נעשה לג בעומר ליום שמחתה של תורת הנסתר, ורבים נוהגים לעלות למירון להילולת רבי שמעון בר יוחאי. איך יכול להיות שהכל שם בחינם, אפילו האוכל? כתב ערוץ 7 היה שם: ויוצא אליהם את שמעון, זה רבי שמעון בר יוחאי. אדם בשם ליאון בספרד כתב את הזוהר ויחס אותו לרבי שמעון בר יוחאי כדי לזכות בזכות שמו לתפוצה רחבה! לפני שנת 68' סבא שלי נטבח לא הרחק מכאן בשיירת שהייתה אמורה להגיע לבית החולים הדסה ולצערי עד היום לא זכה לקבורה. ואמרתם כה לחי, רבי שמעון צדיקאי: לקראת לג בעומר מכינים המקובלים את 'נר הרשבי הקדוש'. ר' שמעון תלמידו כתב את הזוהר. כמו כן, נהוג להדליק נרות בבתי הכנסת לזכר רבי שמעון בר יוחאי ולזכרם של צדיקים אחרים.

לקראת לג בעומר מכינים המקובלים את 'נר הרשבי הקדוש'. עקב הלשנה נידון למיתה שלא בפניו וירד למחתרת. רבי שמעון בר יוחאי, הוא בחינת גבורה. שמעון הצדיק לא פחות חשוב ממירון. הרב יהודה דרעי על עניינו של יום.

×
×"ילולת ר×'×™ שמעון ×'ר יוחאי Wikiwand from upload.wikimedia.org
רבי שמעון היה מלומד בניסים ופועל ישועות והתפילה על קברו ידועה כתפילה שמועילה לכל הישועות לכלל ולפרט. אתה יכול להיות בעלים של פרויקט נדלן בירושלים. במאה העשרים, בעל הסולם הביא לגילוי הזוהר לציבור. הילולת רבי מאיר בעל הנס; במשך לג בעומר והימים הסמוכים לו מבקרים במקום מאות אלפי אנשים. לפני שנת 68' סבא שלי נטבח לא הרחק מכאן בשיירת שהייתה אמורה להגיע לבית החולים הדסה ולצערי עד היום לא זכה לקבורה. איש אלקים קדוש הוא, אשרי עין ראתהו, לב חכם ישכיל פיהו, אדוננו בר יוחאי. שיאו של האירוע הוא הדלקת מדורה מסורתית בליל לג בעומר על גג הקבר, שלאחריו מתחילים במקום ריקודי שמחה המוניים.

ואמרתם כה לחי, רבי שמעון צדיקאי:

עם התפשטות מנהגי לג בעומר בגולה, בעקבות עליית חשיבותה של הילולת בר יוחאי, נוצרה גם מסורת של קריאה בספר הזוהר. רבי אלעזר בן רבי שמעון בר יוחאי. ר' שמעון בר יוחאי היה תנא ,שלמד תורה יג שנים מפי ר' עקיבא. ברוכים הבאים למרכז המורשת אור הרשבי. לכאורה, ראוי ביותר בימים אלה להתרחק מדיבורים על נושאים המצערים שעניינם הפך אהבת ישראל, אך מצד שני, אם קרה הדבר. את שמעון, לרבות רבי עקיבא. ויוצא אליהם את שמעון, זה רבי שמעון בר יוחאי. על פי המסורת, רבי שמעון בר יוחאי, הוא מחברו של ספר הזוהר. ארבעה טעמים מדוע אומרים רבי שמעון בַּר יוחאי, ולא בֶּן יוחאי. כמו כן, נהוג להדליק נרות בבתי הכנסת לזכר רבי שמעון בר יוחאי ולזכרם של צדיקים אחרים. רבי שמעון היה מלומד בניסים ופועל ישועות והתפילה על קברו ידועה כתפילה שמועילה לכל הישועות לכלל ולפרט. פחות מארבעה ימים להילולא הגדולה בעולם, צלם 'בחדרי חרדים' שוקי לרר יצא אמש לציון הרשבי במירון, ותיעד את ההכנות הגדולות לקראת ליל שישי הקרוב: זכות ר' שמעון בר יוחאי תגן עלינו.

ארבעה טעמים מדוע אומרים רבי שמעון בַּר יוחאי, ולא בֶּן יוחאי. נמצאים אנו בימי ספירת העומר, ממש בערב לג בעומר, יום הילולת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, תלמידו של רבי עקיבא, שקבע כי מצוות 'ואהבת לרעך כמוך', שאותה קראנו רק בשבת האחרונה, היא 'כלל גדול בתורה'. נתייחד רבי שמעון בר יוחאי, שר הזוהר, שאת יום הסתלקותו מציינים גם יהודים שאינם עומדים על סודות תורתו. פחות מארבעה ימים להילולא הגדולה בעולם, צלם 'בחדרי חרדים' שוקי לרר יצא אמש לציון הרשבי במירון, ותיעד את ההכנות הגדולות לקראת ליל שישי הקרוב: רבי אלעזר בן רבי שמעון בר יוחאי.

סו×
סו×" מערת ר×'×™ שמעון ×'ר יוחאי חלק ×' לצפי×" from www.arachim.org
הדלקת המדורות וריבוי האור הוא ביטוי לשמחה. במשך לג בעומר והימים הסמוכים לו מבקרים במקום מאות אלפי אנשים. ר' שמעון בר יוחאי היה תנא ,שלמד תורה יג שנים מפי ר' עקיבא. במאה העשרים, בעל הסולם הביא לגילוי הזוהר לציבור. מי שעוד מתכוונים להגיע הם בעלי הבסטות שמתכוונים לעשות שם קופה רצינית. 500 אלף איש עומדים להגיע גם השנה לקברו של רבי שמעון בר יוחאי במירון לכבוד הילולת לג בעומר. עם התפשטות מנהגי לג בעומר בגולה, בעקבות עליית חשיבותה של הילולת בר יוחאי, נוצרה גם מסורת של קריאה בספר הזוהר. הוא לקח את המקום הקשה ביותר במידות:

זכות ר' שמעון בר יוחאי תגן עלינו.

את שמעון, לרבות רבי עקיבא. לקראת הילולת רבי שמעון בר יוחאי חסומים לתנועה בשני הכיוונים:כביש מספר 89 מצומת מירון עד צומת צבעון, כביש מספר 866 מצומת חנניה עד צומת מירון וכביש מספר 886 מצומת דלתון עד צומת עין זיתים. רבי שמעון היה מלומד בניסים ופועל ישועות והתפילה על קברו ידועה כתפילה שמועילה לכל הישועות לכלל ולפרט. נתייחד רבי שמעון בר יוחאי, שר הזוהר, שאת יום הסתלקותו מציינים גם יהודים שאינם עומדים על סודות תורתו. כתב ערוץ 7 היה שם: פחות מארבעה ימים להילולא הגדולה בעולם, צלם 'בחדרי חרדים' שוקי לרר יצא אמש לציון הרשבי במירון, ותיעד את ההכנות הגדולות לקראת ליל שישי הקרוב: במשך לג בעומר והימים הסמוכים לו מבקרים במקום מאות אלפי אנשים. ויוצא אליהם את שמעון, זה רבי שמעון בר יוחאי. זכות ר' שמעון בר יוחאי תגן עלינו. רבי שמעון בר יוחאי, הוא בחינת גבורה. הם ימכרו קמיעות ויציעו ישועות מכל הסוגים ולכל הצרכים. הגדולים שבהם שמחים על הסודות שנתגלו להם בזכותו ובזכות תלמידיו וממשיכי דרכו. ברוכים הבאים למרכז המורשת אור הרשבי.

וכך נעשה לג בעומר ליום שמחתה של תורת הנסתר, ורבים נוהגים לעלות למירון להילולת רבי שמעון בר יוחאי רבי שמעון בר יוחאי. האם מותר להחזיק ספרי זוהר בבית ?

Posting Komentar

0 Komentar